sunnuntai 9. toukokuuta 2010

yritän tuhrustaa tähän jotain mutta en vaan osaa.
eilen olin hakemassa teippiä kaapista "aijotko teipata läskisi yhteen?"
en edes saanut sanaa suusta vaan juoksin peiton alle kirkumaan ja itkemään säälittävää.
miks edes loukkaannun tälläsestä? tiedän että se on totuus tiedän.
5 minuutissa laitoin kamat päälle ja lähdin lenkille, 10 km siinä tuli juoksua/kävelyä.
mutta puhutaanko total fail päivästä?
äitienpäivä.
eli mummille ja siellähän syödään niin että maha repeää ja mummihan huomaa kaiken josset maista jotain, ajattelin ekaksi sylkeä kuppiin ruuan mutta istuessani pöytää tajusin että se olisi läpinäkyvää.
minähän söin, kahvituokio minähän söin
minä söin kaiken, juoksin sen jälkeen vessaan itkemään.
onneksi söin kaiken tämän paskan ennen 4 elikkä nyt 4 jälkeen en ole syönyt mitään enkä tule syömään.
en muista millon viimeksi minua olisi ällöttänyt näin paljon, tuntenut niin paljon vihaa et söin kaiken.
kaikki ajatukset alkavat tulla takaisin, en enään nää peilistä mitään muuta kun laihdutettavaa ja korjautettavaa, ei se mitään! musta tulee vielä täydellinen musta tulee laiha tyttö.
äsken kävin juoksemassa ja muuta sellasta tunnin liian vähän liikuntaa ja liian paljon ruokaa mua älöttää itkettää ja raivotuttaa pelastakaa mut






musta tulee kaunis,
musta tulee laiha,
musta tulee se täydellinen nainen



3 kommenttia:

  1. kiitos kommentista :). Ja muuten sulla on myös aivan mahtava blogi. Onneksi löysin tämän ! Eli olen yksi ehdoton lukija.
    Olen noin 162 cm pitkä eli mun bmi on noin 21.7. Ei yhtään hyvä :(
    Mutta tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  2. Ihan vitun liian kauan.... Tais alkaa kun mä olin seiskalla... Kohta täytän 19.. :/

    VastaaPoista
  3. Miten helvetissä voit kuvitella, että laiha on yhtä kuin onnellinen ja täydellinen? Lähetänkö sinulle kuvia "onnellisesta ja täydellisestä" perheenjäsenestäni, nenämahaletkussa anoreksiansa kanssa.

    En käsitä, kuinka jaksatte ihannoida ja tsempata ihmisiä sairastumaan.

    Eläkää, nuoret ihmiset, älkääkä kiduttako itseänne.

    Ja ei, en ole kateellinen ja lihava ja katkera, kuten tällaisilla sivuilla usein hyökätään jos joku kyseenalaistaa nämä päättömät laihdutukset. Olen vain nähnyt, mihin se voi viedä.

    T. eräs järkyttynyt tällekin sivulle eksynyt

    VastaaPoista