tiistai 29. kesäkuuta 2010

anteeksi taas etten oo käyny täällä, on tapahtunu vaan niin paljon kaikkea.
p kanssa en ole enään minkäänlaisissa väleissä, en jaksa
edes puhua enään hänestä, olin joskus yrittänyt tehdä
hänelle blgogia että se voisi tänne kirjoitella sen masennuksista yms.
ite käännyin pois kun se laitto sen blogin nimen etten tietäis siitä.
mutta ite kun olin käynyt hän oli katsonu
t tarkasti mikä sivu se oli
ja näyttänyt sen m ja ties kenelle kaikille.
joten hän on lukenut kaiken edellisessä blogissani kaiken.
olin jopa hänestä kirjoittanut ties kuinka kauan, omaa aikaa tuhlasin
siihen, vein sen lääkärille psykogologille olin ainoa joka yritti auttaa häntä.
ja minkä kiitoksen mä saan?
"haluatko nähä ..... blogin haha tiiän ton päivän"
onneksi en tee ikinä enään samaa virhettä ja luota johonkin.
tämä kirjotus tuntuu niin deja vulta..
kesä on taas, kirjotan
laihduttamisesta maha murisee aurinko paistaa kaikki muut pitää hauskaa mutta itse kökin kotona.
paino on jojoillut ylös alas ylös alas voin sanoa että pulla olen näköjään ikuisesti .
ei oikeen tee mieli kirjtoella, meen lukemaan mielummin teijän kuulumisia heissulivei




dont trust a ho never trust a ho

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti