sunnuntai 23. toukokuuta 2010

anteeks etten oo taaskaan postaillu, on ollu paljo tekemistä
sanon nyt tälleen suoraan et laihtunu oon alipainoseks jee!
mut tosi tosi hitaaasti mut ei se hirveesti haittaakkaa.
tän parin päivän sisälle on mahtunu nii paljon kaikkee etten tiedä oikee mistä alottais.
ensinnäki mua ahdistaa ja pelottaa ja muutenki kammoksuttaa jos meen jollekki yöks tai joku tulee meille yöks, koska en haluu pitää niitä nälissä, ja jos mä en syö ni mun kaverikaa ei syö.
nimittäin ennen olin viikosta varmaan 2 - 3 päivää poissa mun kavereilla nyt tällä viikolla en oo ollu yhtää, paitsi tänää meille yöks tulee m yritän saada sen tosi myöhään meille ettei tarttis syödä. no sit taas sitä alkoholii nautiskeltiin ja ruvettii m kanssa puhuu kaiken laista.
eli haluun nyt viel muistuttaa en oo ikinä kertonu tästä ruokaseikkailuista kenelekkään, paitsi yhelle p jonka itsemurha salaisuuksii on vannoutunu pitämään salassa hautaan asti.
oon jo kertonu teille et musta tuntuu et m jotenki tietää tästä koska se pakottaa mut syömään.
ja sainki tietää heheh, no p on kertonut KAIKEN.
nyt mun pitää olla extra varovainen etten vaan jää kiinni.
mä en voi uskoo et se kerto mä en oikeesti voi uskoo, hyväku en huutanu eilen sille suoraan päin naamaa mikä tekopyhäpaskiainen seki on, mut vannottiin m kanssa ettei puhuta sille mitään siitä.
ja mul on tullu niin paljon kehuja näin parina päivänä etten voi lopettaa hymyilemistä !
oot niin laiha oot niin nätti blblabla!
tiedän et se on suurin osa nuoleskeluu mut silti se vaan tuntuu niin ihanalta.
ja vielä sain tietää että m oli bulimia.. rupesin melkein itkemään koska se on kamalin sairaus kaikista .....







this is nothing but a summerjam


6 kommenttia:

  1. Onks toi m sama tyyppi vanhasta blogistas joka sano "joo meen vessaan mul on bulimia" ? :D Tuli vaan mieleen.

    Mut äää oon ihan helvetin kateellinen tosta et painat 50 kiloo!! :( (Onnea, mut silti mäkin haluun!) Painan jotain 56-57 nyt kun oon lihonu. Vittu.

    Minkä verran sä syöt päivässä ja mitä sä syöt? Paljon liikut? Meinaa katoin noit sun painopalkin päivämäärii ja sult on lähteny 2 viikos melkee 5kg! ♥

    VastaaPoista
  2. äää mun bmi on normaalirajoissa.. reilusti.. en ees kehtaa sanoa. oon lyhyt joten 47 alkava luku on paljon mulle, oot mua pidempi :(<3 joten myös laihempi <3

    VastaaPoista
  3. No , mul ei vaan uni tullu silmää :ss
    En mä yleensä millään ilveellä saa tohon aikaa itseäni sängystä ylös. tai ennen en saannut , nyt on asiat vähän muuttunut ja uni vähentynyt. Juu , mä pidän asian mielessä ja se motivoikin aika kivasti. Ainakin hyvinä päivinä.
    Kiitos ja tsemppiä sulle<3
    Niin ja koitahan jaksella.<3

    VastaaPoista
  4. Inhottavaa että p oli mennyt tolleen kertomaan sun asioista selkäs takana m:lle. Toisaalta, ymmärrän ihan hyvin että hän on huolissaan susta ja haluaa auttaa sua parhaansa mukaan. Koita jaksaa. Onnittelut painon pudotuksesta, mutta varo ettet kuihdu kokonaan pois.

    Voimia, pieni ♥

    VastaaPoista
  5. kiitti kommentista, en huomannu sitä aikasemmin ku se ei ollu uusimmas postaukses enkä saa ilmotuksii uusist kommenteist. mut joo kuukauden koitan tai AION olla nestepaastol. kuus päivää nyt menny (: mut hei säkää et taida paljoo syödä ku oot laihtunu noin paljon noin nopeesti! tsemii<3

    VastaaPoista