torstai 13. toukokuuta 2010

musta alkaa tuntua että tulen olemaan yksin.
en pysty edes selittää mitä minun ystäväni tekivät minulle eilen en en pysty.
mutta voin sanoa että se oli ehkäpä hirveintä ja törkeintä mitä minulle on koskaan tehty,
tein istestäni pellen ja idiootin.
metrossa tunsin kuinka kyyneleet valtaa silmäni mutta pysyin lujana,
en halunnu metrossa rupea pillittämään.
kun jäin pysäkistä etsin syrjäsen nurkan, sytytin tupakan
ja rupesin itkemään.
itkin ja itkin
"jos olisin laihempi, kauniimpi he olisivat heti halunneet minut mukaan "
jos oikeasti olisin kauniimpi ...
vihaan elämääni vihaan olla yksinäinen paska vihaan.
tämän ystävieni tempun jälkeen en halunnut liikkua syödä nukkua.
aamulla kuitenki jouduin herää jo aikasin mökille lähtöön,
olen syönyt kun sika tänään.
koko viikko on mennyt 100-500 kcal ja nyt menin pilaamaan kaiken
varmaan 1000 kcal tänään mikä idiootti
miten voin olla näin turha tässä maailmassa miten
mutta tämä on karmaa, tiedän itsekin että ansaitsen tän kaiken paskan mitä oon muille heittäny niskaan tiedän sen että ansaitsen.
mutta en vaan halua tottua siihen, haluan vaan olla onnellinen
miksette salli minun olla onnellinen ?





can you give me one chance
one shot

4 kommenttia:

  1. Ei toi sun repsahdus ollu iso, kuitenkin peruskulutus on tota vielä isompi.

    Mä paastosin kaks päivää (join vaan light limuu vähän ja toisena iltana jonkun verran viinaa) ja nyt kun darran pahaolo helpotti ni mässäilin sitte oikee kunnolla, varmaan YLI 2000kcal :ss hyi saatana. Onneks huomenna ei välttämättä oo pakko syödä mitään :)!

    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Voi sua, mua sattu nii lukee tota. Hej tsemiä pikkunen ♥ ps. Mä oon tosiaan nykyään ihan LIIAN iso. oon lihonu :'( ja silti vaan syön ja syön ja syön PUM.

    Mul on iha sama fiilis.. jos oisin kauniimpi ja laihempi mul ois enemmä kavereit ja mut pyydettäis ain kaikkial.. mukaa :( mut eiih.

    Pps. Haluun nii nähä sut joku päivä! Ei meiä tarvii yksi olla ♥

    VastaaPoista
  3. Mä en ole laiha, mä olen liian iso. Mun bmi on liian iso mainittavaksi :S normaalipainoinen oon, mut silti liian iso.

    Haleja♥

    VastaaPoista
  4. En viitti tääl enää ees sitäkää julkasta :s mut kyl sä tiiät =) kerron sulle meses vaik sitteeen! Tai tuu faces puhuu =) tai laita sinne mulle viestii(mist kukaa ei nää niit :))

    VastaaPoista